اینستاگرامشبکه های اجتماعی

اپلیکیشن‌ برای اعمال افکت‌‌ خاص اینستاگرامی

همانطور که همه ما می‌دانیم، ویرایش کردن تصاویر کاری تخصصی و بعضا دشوار است. حتی اعمال برخی از ویرایش ها یا ادیت‌های شناخته شده روی تصاویر برای افرادی که تجربه زیادی در این زمینه دارند نیز زمانبر و گاهی دشوار است. به همین خاطر کاربران عادی نمی‌توانند به سادگی تصاویرشان را به شکل دلخواه ویرایش و از آن‌ها در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام استفاده کنند. اما اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که افکت‌‌های خاص اینستاگرامی را تنها با چند کلیک بر روی عکس شما اعمال می‌کنند.

گرچه خروجی تصاویر این افکت‌ها نسبت به خروجی نرم افزاری همچون فتوشاپ حرفه ای نیستند، اما هنوز هم می‌توانند جلوه‌ای خاص به تصاویر شما بدهند. امروز تصمیم گرفتم سراغ اپلیکیشن‌هایی بروم که به سادگی افکت‌های خاص اینستاگرامی را برایتان ممکن می‌کنند. تا انتها همراه من باشید و اگر برنامه دیگری را می‌شناسید که معرفی نکرده‌ام، در قسمت نظرات با من درمیان بگذارید.

Hypocam
تصاویر سیاه و سفید فضاسازی خاصی دارند که با هیچ سبک دیگری قابل مقایسه نیستند. این روزها عکاسان زیادی تصاویرشان را به صورت سیاه و سفید ثبت می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند. برای این کار نیز ابزار فوق‌العاده ساده‌ای در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از افکت‌های آماده اینستاگرام برای سیاه و سفید کردن تصاویرتان استفاده کنید. اما Hypocam متفاوت است و بیشتر از ۱۰۰ آپشن برای سیاه و سفید کردن تصاویر در اختیارتان قرار می‌دهد. از فیلترهای خاص گرفته تا تنظیمات متنوع. شما حتی می‌توانید با استفاده از Hypocam عکسبرداری کنید و در همین حین تنظیمات مورد نظرتان را روی عکس‌هایتان اعمال کنید.

Nebi
افکت‌های فیلم‌برداری رترو بین طرفداران عکاسی از محبوبیت بالایی برخوردارند. افکت‌هایی که اصطلاحا Vintage نامیده می‌شوند و می‌توانند به سادگی حس و حال تصاویر شما را به سال‌های دور و اواسط قرن ۱۹م ببرند. حتی برخی مواقع دیده می‌شود که سلبریتی‌ها یا عکاسان مشهور نیز از چنین افکت‌هایی برای متفاوت کردن تصاویرشان استفاده می‌کنند و جزو افکت‌ های خاص اینستاگرامی محسوب می‌شوند. اپلیکیشن Nebi  این اجازه را به شما می‌دهد تا با استفاده از ۲۵ فیلتر که ایده همه‌شان از فیلترهای آنالوگ فیلمبرداری، گرفته شده تصاویرتان را تزئین کنید. Nebi افکت های خاص اینستاگرامی را برای تصاویر شما به ارمغان می‌آورد و استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

Blend Photo Editor
دابل اکسپوژر (Double Exposure) از آن دسته ادیت‌هایی است که بسیار سخت و زمان‌بر محسوب می‌شود. دابل اکسپوژر به ادغام دو تصویر گفته می‌شود که در قالب یک تصویر خاص به نمایش در می‌آید. اپلیکیشنی به اسم Blend Photo Editor وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد این ادیت را تنها با چند کلیک ساده روی تصویرتان اعمال کنید. شما می‌توانید از برخی ابزار پیش‌فرض داخل برنامه نیز برای بهتر کردن خروجی تصویر استفاده کنید.

Glitch Photo Editor
زمانی تمام حواس عکاسان به این بود که تصاویرشان Distort نشود. اما امروز این قضیه فرق کرده و کاربران از افکت‌های Distort که اصطلاحا گلیچ نامیده می‌شوند برای ویرایش تصاویرشان استفاده می‌کنند. انجام دادن این ویرایش‌ها با استفاده از برنامه‌هایی مانند فتوشاپ سخت و زمان‌بر است. اما اپلیکیشن Glitch Photo Editor به شما این اجازه را می‌دهد تا به سادگی گلیچ‌هایی مانند VHS، RGB، نئون، Fish Eye و… را روی تصاویرتان اعمال کنید. از آن دسته افکت‌ های خاص اینستاگرامی که این روزها طرفداران زیادی دارند. اگر طرفدار استیکرها نیز هستید خیالتان راحت باشد. Glitch Photo Editor مجموعه‌ای از استیکرهای متنوع را برای شما تدارک دیده تا نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر نداشته باشید.

Fotor Photo Editor
درنهایت سراغ معرفی اپلیکیشنی می‌رویم که اگر افکت خاصی مد نظرتان نیست، کمک می‌کند یکی را به دلخواه پیدا و انتخاب کنید. Fotor Photo Editor یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای ویرایش تصاویر و افکت‌گذاری است که کاربران سادگی کار با آن را خیلی دوست دارند. افکت‌های Fotor Photo Editor در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار گرفته‌اند و آنقدر متنوعند که می‌توانند به سادگی نیاز شما را بر طرف کنند. همچنین مجموعه‌ای استیکرها داخل Fotor Photo Editor قرار گرفته تا بتوانید از آن‌ها برای تزئین کردن تصاویرتان استفاده کنید.

این مطلب را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا